طرح شکایت از کارفرما
با عرض سلام و وقت بخیر. من در اداره ای حدود۶ سال در قسمت دبیرخانه کارهای دبیرخانه ،بایگانی ،انفورماتیک و هر کاری ازم بخواین حتی اسباب کشی باربری کار میکنم که در سه سال آخر با حقوق ۷۰۰هزار تومان واریزی به حساب مشغول به فعالیت هستم در ۳ سال اول با حقوق ماهانه ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۲۵۰ مشغول به فعالیت بودم. که حداقل ۵ سال برام بیمه رد شده و بیمه ی تامین اجتماعی را خودم از حقوق ۷۰۰ هزار تومانم واریز می کنم و این بیمه را بصورت کامل از حقوقم پرداخت می کنم که در ماههای ۳۰ روزه معادل ۳۱۱۹۷۹۳ ریال می باشد و کارفرما به هیچ عنوان زیر بار واریز بیمه نمیشه و همچنین حقوق را افزوده نمیکنه. اگر بخوام اداره را ترک کنم بیمه بیکاری چقدر به من تعلق میگیره در ضمن من متاهل ودارای یک فرزند هستم. و اگر بخوام از این اداره شکایتی انجام دهم که در این ۶ سال به حق و حقوقم نرسیدم چه باید کرد. لطفا راهنمایی نمایید.
هیچگونه قرارداد کاری بین این اداره و من بسته نشده. پدرمن کارمند این دستگاه بوده که با ۳۱ سال خدمت باز نشسته شده و ا ز طریق پدرم گفتن ما اومدیم در این اداره و با تعویض رییس قبلی و بازنشستگی پدرم.و اومدن دو تا رییس بعد و گفتن که ما به نیرو نیاز نداریم اگر میخواین بمانید با همین حقوق و در ضمن این دستگاه الان فقط سه نیرو رسمی داره و ۴ نیرو بصورت آزاد مثل گرفته و به هر ۴ نفر با حقوق کم داریم این اداره رو راه اندازی می کنیم. و در جواب افزایش حقوق و واریز بیمه میگن میخواین همین اگر نه خوش اومدید.دستمون هم به هیچ جا بند نیست و در پایان هر سال رسیدی و قراردادی صوری جهت اینکه هیچ طلبی از این اداره ندارم و به حق و حقوق کامل خود رسیده ام از ما گرفته اند.
مدارکی که اینجانب از اداره مربوطه دارم اینه که در دبیرخانه بودم و تمامی نامه های ثبتی به صورت دستی در دفتر اندیکاتور ثبت شده با دست خط من می باشد و این دو رییس قبلی که اومدن نامه ای جهت اینکه منو بعنوان مسیول دبیرخانه انتخاب و کلیه نامه های اداری رو با دستور ایشان ثبت و امضا گردد رو در دست دارم.در ضمن این اداره در اداره کل خودشون خانمی وکیل که بسیار کار درسته دارن و در تمامی کارهای حقوقی موفق بوده چندین بار گفتن شما اگر شایت هم بکنید دستتون به هیچی نمیرسه چون وکیل داریم.